בית שמש • כהן: העיר בקריסה. אבוטבול: אנו בימי הזוהר

    דוד קורצווייל No Comments on בית שמש • כהן: העיר בקריסה. אבוטבול: אנו בימי הזוהר
    18:10
    12.05.24
    הרב שניאור אשכנזי No Comments on הנימוק הייחודי של היהודי שהזמין את הרב אשכנזי להעביר שיעור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיר בקריסה. אלי כהן

    העיר בקריסה. אלי כהן

    'לא יעזור שום יחצ"ן. העיר בית שמש אפופה בהתנהלות לא מקצועית, אין סיבה שתלמידי החינוך חרדי יושבים ולומדים בקראוונים, גם בית התרבות לא נבנה למרות התקציבים שהועברו אליו" כך תוקף בראיון גלוי המתמודד לראשות עיריית בית שמש אלי כהן. "לא חסרים בתי כנסת שאינם בנויים, מכולות יושבות במחסנים, מקוואות בהקפאה, וכל הקריטריונים לקבלת כספים מעוותים" הוא ממשיך.

    כאשר הוא מדבר על רמה ב' הוא ממש כועס: "לא מנקים את רמה ב', היא נראית כמו מזבלה. לא אוכפים שם חוקי בניה דבר שיכול להביא לסכנת נפשות של ממש".

    בבית שמש יש לפחות חצי מהעיר חרדים שלא יצביעו לך
    "לאבוטבול אין את כל החרדים סביבו, תראה את ש"ס שהיא מפולגת לחלוטין. גם טוב יתמכו בי בסוף, וגם רוב החילונים שהצביעו לאבוטבול פעם קודמת לא יצביעו לו שוב. אני מקווה שעליזה בלוך תצטרף אלי".

    מה דעתך על התרגיל שנרקם לעליזה בלוך
    "באתי למערכת בידיים נקיות ואני יוצא בידיים נקיות. לא פניתי לבית היהודי, מנכ"ל הבית היהודי פנה אלי והוא אמר לי שהכול מתואם עם גברת בלוך. אני קורא לה מעל גבי האתר גברתי בואי תצטרפי אלי".

    "אני זוכר גם את היום שלאחר הבחירות. כולנו נישאר כאן ונחיה יחד. החרדים אומרים כולה שלי. אני ואמר כולה שלנו, בית שמש שייכת לכולנו, חרדים וחילוניים גם יחד. אני לא אבנה את הקמפיין שלי על שנאת חינם, אני אבנה את הקמפיין שלי על אהבת חינם. אני רוצה להיות גשר של שלום".

    מנגד ראש העיר המכהן משה אבוטבול זועם על פרשיית בלוך: "מטיפים נגד הציבור החרדי על הדרת נשים ועושים לעליזה בלוך תרגיל. מדובר בתרגיל מסריח של שחיתות פוליטית. חוץ מלירוק עליה עשו לה הכול" מוסיף אבוטבול. לדבריו להיות ראש עיר זה לא משחק. "יש אחדות וכולם יתמכו בי לבסוף".

    בראיון הוא מספר על הירושה שקיבל מראש העיר הקודם ועל הפיתוח שעברה בית שמש בחמשת השנים האחרונות.

    האזינו לראיונות המתמודדים לראשות עיריית בית שמש בתוכנית בהילוך שישי בהגשת בצלאל קאהן



    0 תגובות